Klik op één van de onderstaande vragen voor een antwoord.

  1. Hoe werkt bestellen bij Slaapidee?
  2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  3. Betaal ik bezorgkosten?
  4. Betaal ik montagekosten?
  5. Op welke manier kan ik betalen?
  6. Hoe kan ik een artikel retourneren?
  7. Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
  8. Hoe lang heb ik garantie op een artikel?
  9. Kan ik direct contact met Slaapidee opnemen?
  10. Hoe kan ik een klacht melden?

Bestellen


Hoe werkt bestellen bij Slaapidee?

Bestellen via Slaapidee is heel eenvoudig en kan 24 uur per dag, 7 dagen per week:

  1. Ga naar het artikel van je keuze en klik op de knop 'plaats in winkelwagen'.
  2. Je bent nu in het 'winkelwagentje'. In het winkelwagentje kun je desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen.
  3. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'bestelling afronden'.
  4. Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij jou enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
  5. Vervolgens kiest je op welke manier je wilt betalen: direct met iDEAL of bij aflevering per PIN of creditcard.
  6. Klik op de knop 'Plaats bestelling', waarna je een bevestiging van de bestelling ziet en ontvangt per mail.

Naar boven


Bezorgen


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zodra de bestelling compleet bij ons binnen is wordt je door ons gebeld voor een levering- of afhaalafspraak.

Betaal ik bezorgkosten?

Nee, je betaald geen verzendkosten bij Slaapidee. Alle bestellingen worden gratis bij jou thuis bezorgd. Kleine bestellingen per pakketpost, grote bestellingen worden door onze bezorgdienst persoonlijk bij jou thuis afgeleverd geleverd in Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden.

Betaal ik montagekosten?

Jouw bed wordt gratis en vakkundig gemonteerd door de medewerkers van Slaapidee. Voor kasten geldt een vaste vergoeding à € 75.

Naar boven


Betalen


Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt online veilig betalen met iDeal. En met creditcard of PIN bij aflevering.

iDeal
Je betaalt via jouw eigen bank, m.a.w. je rekent af binnen jouw vertrouwde online bankomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. iDeal is vertrouwd, veilig en gemakkelijk.

Creditcard en PIN
Je kunt ook bij aflevering betalen met Mastercard, Visacard of PIN door middel van ons mobiele pinapparaat. Bij een bestelling tot € 300,- betaal je het bedrag online via iDeal. Als het totaalbedrag van jouw bestelling boven de € 300,- uitkomt kun je bij het afronden van je bestelling er voor kiezen om het totaalbedrag in een keer te betalen via iDeal of je kiest voor de mogelijkheid tot het doen van een aanbetaling (25% van het totaalbedrag).

Naar boven


Retourneren


Hoe kan ik een artikel retourneren?

Je kunt een artikel, mits in de originele verpakking en ongebruikt, retourneren. Hiervoor neem je contact op met Slaapidee via het contactformulier, via telefoonnummer 0341-260609 (maandag t/m vrijdag van 9.30 – 17.30 uur) of door een mail te sturen naar info@slaapidee.nl. Na beoordeling van het geretourneerde artikel zal het bedrag naar je worden teruggestort.

Naar boven


Garantie


Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Mocht je een beschadigd artikel hebben ontvangen, dan neem je contact op met Slaapidee via het klachtenformulier, via telefoonnummer 0341-260609 (maandag t/m vrijdag van 9.30 – 17.30 uur) of door een mail te sturen naar info@slaapidee.nl.

Hoe lang heb ik garantie op een artikel?

Je krijgt minimaal 3 jaar garantie op onze producten. Als CBW erkende woonwinkel, hanteren wij algemene voorwaarden die je als consument extra goed beschermen.

Naar boven


Service


Kan ik direct contact met Slaapidee opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier, via telefoonnummer 055 - 522 15 76 of 0341 - 25 67 21 (maandag t/m vrijdag van 9.30 – 17.30 uur) of door een mail te sturen naar info@slaapidee.nl.

Naar boven

Hoe kan ik een klacht melden?

Uiteraard doen wij ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht, dan kun je contact op nemen met onze klantenservice via het klantenservice formulier. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld bij het artikel het bestelnummer en de aankoopdatum. Wij nemen binnen enkele dagen contact met je op per e-mail of telefoon over de verdere afhandeling van jouw klacht.

Naar boven